Na samom početku pri dizajnu dugmadi smo im promenili svojstvo text i (name) na odgovarajući. Npr, dugmetu koje će unositi broj 1 je u text stavljeno "1", a u (name) "jedan". Pri dizajnu tekst boksa, TextAlign je postavljeno na "Right", i ReadOnly na "True". Potom je svim dugmićima, tekst boksu i labeli Font podešen na "12" i "Bold". U funkciji Form1_Load brišemo tekst iz labele, postavljamo fokus na tekst boks, i u njega upisujemo string "0". Funkcija jedan_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "1", i ona na string u tekst boksu nadovezuje tekst odgovarajućeg dugmeta. Ovu funkciju povezujemo sa ostalim dugmićima koja predstavljaju cifre, i to klikom na dugme koje hoćemo da povežemo sa ovim -> Events -> Click, i u meniju izaberemo jedan_Click. Funkcija plus_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "+", i ona parsira string iz tekst boksa u double, briše tekst iz tekst boksa i priprema ga za unos sledećeg broja. Takođe, u string operacija upisuje odgovarajući karakter pritisnutog dugmeta operacije. Dugmad minus, podeljeno i puta povezujemo sa ovim dugmetom na -> Events -> Click, i u meniju izaberemo plus_Click. Funkcija tacka_Click na string iz tekst boksa, a ukoliko on ne sadrži karakter "," dopisuje taj karakter. Funkcija plus_minus_Click menja znak broju iz tekst boksa, parsirajući ga iz stringa u double, množeći ga sa -1, i na kraju parsirajući taj double u string i upisujući ga u tekst boks. Funkcija jednako_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "=", parsira string iz tekst boksa u double, i u zavisnosti od karaktera koji je upisan u string operacija vrši određenu operaciju nad sada dobijenim brojem i brojem dobijenim pri parsiranju kod klika na dugme operacije. Takođe, dobijenu vrednost čuva i omogućuje dalje vršenje aritmetičkih operacija nad njim. Funkcija Form1_KeyPress se dobija klikom na Form -> Events -> KeyPress, prima karakter sa tastature, i u zavisnosti od njegove vrednosti vrši simulaciju klika na određeno dugme pozivom funkcije performClick(). Npr, ukoliko je pritisnut broj 3, ova funkcija poziva tri.performClick(). Funkcija obrisi_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "<--", i briše prethodno uneti karakter iz tekst boksa pomoću funkcije Substring(0, textBox1.Text.Length - 1) upisujući podstring dužine za jedan manji od prethodnog u tekst boks. Kako hoćemo da nam tekst boks nikad nije prazan, već da sadrži nulu, pre toga ispitujemo da li je trenutni string dužine 1, i ako jeste menjamo ga na "0", i pre toga ako brišemo broj oblika -n, gde je n = 1,2,...,9 da ga automatski postavimo na "0". Funkcija obrisi_unos_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "CE", i postavlja vrednost tekst boksa na "0". Funkcija obrisi_sve_Click se poziva pri pritisku na dugme sa tekstom "C", postavlja vrednost tekst boksa na "0", i briše sve prethodno upamćene vrednosti brojeva i operacija.